Oppikirjatekstin arviointimenetelmän kehittäminen. I Kognitiivisen osan konstruointi ja esisovellus eräisiin peruskoulun ala-asteen oppikirjoihin
Authors
Date
1987Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä university Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Holopainen, Esko (University of Jyväskylä, 2003) -
Tekstin ymmärtämisen arviointi peruskoulun kolmannella luokalla
Heinälä, Anniina; Kautto, Pia (2001) -
Kauhun anatomia : reaktioaikatutkimus kuvataiteen kauhua herättävistä elementeistä kognitiivisen ikonologian näkökulmasta
Julkunen, Iina (2016)Tässä poikkitieteellisessä tutkielmassa kartoitetaan tilastoanalyysiä ja laadullista analyysiä hyödyntäen, millaiset visuaaliset tekijät kuvassa mahdollisesti saavat katsojan tekemään kuvasta voimakkaan kielteisen, ... -
Kognitiivisen sodankäynnin kysymyksiä
Saariluoma, Pertti (Suomen sotatieteellinen seura ry, 2024)