Oppikirjatekstin arviointimenetelmän kehittäminen. I Kognitiivisen osan konstruointi ja esisovellus eräisiin peruskoulun ala-asteen oppikirjoihin
Tekijät
Päivämäärä
1987Pääsyrajoitukset
Aineistoon pää syä rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyvä skylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Holopainen, Esko (University of Jyväskylä, 2003) -
Tekstin ymmärtämisen arviointi peruskoulun kolmannella luokalla
Heinälä, Anniina; Kautto, Pia (2001) -
Kauhun anatomia : reaktioaikatutkimus kuvataiteen kauhua herättävistä elementeistä kognitiivisen ikonologian näkökulmasta
Julkunen, Iina (2016)Tässä poikkitieteellisessä tutkielmassa kartoitetaan tilastoanalyysiä ja laadullista analyysiä hyödyntäen, millaiset visuaaliset tekijät kuvassa mahdollisesti saavat katsojan tekemään kuvasta voimakkaan kielteisen, ... -
Kognitiivisen sodankäynnin kysymyksiä
Saariluoma, Pertti (Suomen sotatieteellinen seura ry, 2024)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.