Switching Behaviour in Smart Phone Messaging Services : It’s a Question of Context, Content, and Features of the Service
McKenna, B., Mäkinen, P., & Tuunanen, T. (2021). Switching Behaviour in Smart Phone Messaging Services : It’s a Question of Context, Content, and Features of the Service. In Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2021) (pp. 1222-1231). University of Hawai'i at Manoa. Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences. https://doi.org/10.24251/HICSS.2021.149
Julkaistu sarjassa
Proceedings of the Annual Hawaii International Conference on System SciencesPäivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© The Authors, 2021
Julkaisija
University of Hawai'i at ManoaEmojulkaisun ISBN
978-0-9981331-4-0Konferenssi
Hawaii International Conference on System SciencesKuuluu julkaisuun
Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2021)ISSN Hae Julkaisufoorumista
1530-1605Asiasanat
Alkuperäislähde
http://hdl.handle.net/10125/70761Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47750337
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Free-to-Switch? : Consumer Switching Behavior in Freemium Mobile Games
Kallioniemi, Juho (2022)Freemium-liiketoimintamallia hyödyntävät mobiilipelit ovat erittäin suosittuja sovelluskaupoissa ja hyvin tuottavia niiden kehittäjille ja julkaisijoille. Mobiiliympäristössä uuteen peliin vaihtaminen on kuitenkin helppoa ... -
The role of hedonic features on use and continuous use of mobile retail apps
Olaleye, Sunday Adewale; Ukpabi, Dandison C.; Sanusi, Ismaila Temitayo; Juga, Jari (Inderscience Publishers, 2022)The cost of developing a mobile retail app is high, so retailers get value for money when shoppers utilise mobile retail apps for their shopping. However, some shoppers either do not use such shopping platforms or those ... -
Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana
Glavee-Geo, Richard; Shaikh, Aijaz A.; Karjaluoto, Heikki; Hinson, Robert Ebo (Emerald Publishing Limited, 2020) -
Value formation and service switching behaviour in Finnish retail service systems
Toivanen, Vilma (2022)Tämä tutkielma tarkastelee palveluiden vaihtokäyttäytymistä ja tekijöitä, jotka vaikuttavat arvon muodostumisen prosesseihin suomalaisissa kuluttajapalvelujärjestelmissä koskien perinteisiä palvelukanavia sekä digitaalisten ... -
Lost or not? : designing and evaluating user interfaces of mobile map services : the viewpoint of supporting users' location awareness
Kuparinen, Liisa (University of Jyväskylä, 2016)The motivation for this thesis arose from the problem of people getting lost, both with and without mobile maps. I will answer a primary research question: 1) How can we support users’ location awareness with mobile ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.