Miten työelämäläheisyys saadaan opetussuunnitelmatasolta osaksi käytännön opetusta? : esimerkkinä kulttuurialan koulutus
Kumpulainen, K., Fingerroos, O., Pyykkönen, M., & Vierimaa, S. (2020). Miten työelämäläheisyys saadaan opetussuunnitelmatasolta osaksi käytännön opetusta? : esimerkkinä kulttuurialan koulutus. In A. Virtanen, J. Helin, & P. Tynjälä (Eds.), Työelämäpedagogiikka korkeakoulutuksessa (pp. 132-136). Koulutuksen tutkimuslaitos. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8414-4
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Koulutuksen tutkimuslaitos ja kirjoittajat, 2020
Julkaisija
Koulutuksen tutkimuslaitosEmojulkaisun ISBN
978-951-39-8413-7Kuuluu julkaisuun
Työelämäpedagogiikka korkeakoulutuksessaAsiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8414-4Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47401271
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työelämänäkökulma opetussuunnitelmissa : johdanto
Brauer, Sanna; Siklander, Pirkko; Virolainen, Maarit (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020) -
Tuki ja ohjaus työelämäpedagogiikassa : johdanto
Pakkala, Arja; Kettunen, Jaana (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020) -
Työelämäpedagogiikka käsitteenä ja tutkimuskohteena
Virtanen, Anne; Tynjälä, Päivi; Helin, Jouni (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020) -
Johdanto: Miksi työelämäpedagogiikkaa?
Tynjälä, Päivi; Helin, Jouni; Virtanen, Anne (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020) -
Työelämäpedagogisia malleja
Tynjälä, Päivi; Virtanen, Anne; Helin, Jouni (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2020)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.