Britain through American eyes : a comparative study of two traveller's accounts
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Constructing images of great power politics : a comparative study on the visual representations of British and German political institutions in political cartoons in the early 20th century
Niemistö, Lauri (2017)Tutkielma selvittää Iso-Britannian ja Saksan poliittisten järjestelmien arvioimista ja mielikuvien luomista pilakuvissa 1900-luvun alun poliittisesti epävakaissa oloissa. Pilakuvien kautta piirtäjät toivat ilmi näkemyksiä ... -
Heijastuksia suuriruhtinaskunnasta : aatehistoriallinen tutkielma kolmen brittinaisen matkakertomuksista 1800 - 1900 -luvun taitteen Suomesta
Alapartanen, Anu (2011)1800-luvulla matkailu alkoi yleistyä, mikä oli seurausta teollistumisesta, kaupungistumisesta ja perinteisten maaseutuyhteisöjen häviämisestä. Keskiluokan vaurastuminen, liikenneyhteyksien ja -välineiden kehittyminen sekä ... -
The inseparable union of taxation and representation : a conceptual approach on the idea of representation during the controversies on the excise scheme and the Stamp Act, 1732-1734 and 1765-1766
Haaparinne, Zachris (2015)Tämä tutkielma käsittelee edustuksellisuuskäsityksiä vuosien 1732 - 1734 valmisteverokriisin ja vuosien 1765 - 1766 leimaverokriisin aikana. Valmisteverokriisillä viitataan Sir Robert Walpolen, Britannian ensimmäisen ... -
"And if you keep smiling like that, people will think you're stupid" : le stéréotype de la Parisienne représenté par le personnage de Sylvie Grateau de la série télévisée Emily in Paris
Huumo, Jenica (2022)Tutkimuksemme aiheeksi valikoitui pariisilaisnaisen representaatio Netflixin alkuperäissarjassa Emily in Paris. Erityisesti koronapandemian aikana suoratoistopalveluiden suosio on kasvanut räjähdysmäisesti asettaen yhä ... -
Controversies over social group representation in advertisements : a case study on Hornbach’s The Smell of Spring narrative ad
Anipa, Florence (2020)Till date, advertising contents continue to raise controversy in the media due to miscommunication and misinterpretation. This study examines a proposed television ad, it also looks into the intended message to be communicated ...