Turha, arka ja ärsyttävä aihe
Heikkinen, A. (2001). Turha, arka ja ärsyttävä aihe. Aikuiskasvatus, 21(4), 2 s. https://doi.org/10.33336/aik.93371
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusTekijät
Päivämäärä
2001Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Aikuiskasvatus, 2001
Emojulkaisun ISBN
0358-6197Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25348475
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The peer groups bridging the disciplines and social contexts at higher education
Piirainen, Arja (European Society for Research on the Education Adults, 2014)The aim of the study is to promote understanding of peer groups meanings from the students’ point of view. The research task is to find out teacher students’ conceptions of the andracogical peer groups in the health ... -
Experience and shared practice : design engineers' learning at work
Collin, Kaija (University of Jyväskylä, 2005)Kaija Collin tarkastelee, miten ja mitä suunnittelu- ja kehitysinsinöörit oppivat työssään. Millaisia käsityksiä suunnittelijoilla on työstään ja siinä oppimisestaan, millainen rooli aikaisemmilla työkokemuksilla on heidän ... -
Towards the essence of adult experiential learning : a reading of the theories of Knowles, Kolb, Mezirow, Revans and Schön
Malinen, Anita (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Self-direction
Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Palgrave Macmillan, 2020)Self-direction refers to an individual’s responsibility and active role in relation to their own activities. It has largely been considered from the perspective of the individual, with self-direction being seen as a ... -
Uusi uljas ammatti- ja aikuiskasvatuksen hallinnan malli: alueelliset verkostot?
Heikkilä, Eija-Mari (2004)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.