Hakukoneoptimointi pk-yritysten markkinoinnin tehostamisessa
Tekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Hakukoneoptimointi kasvattaa jopa 110% verkkosivujen vierailijamäärää. Ha-kukoneoptimoinnin tekeminen yrityksen verkkosivuille on nykyään erittäin tärkeää, sillä sen avulla saa lisää potentiaalisia asiakkaita yritykselle,jatäten myös yrityksen myyntitulot kasvavat. Vierailijamäärän kasvuonmielestäni niin suuri ja merkittävä, että laajempi kirjallisuuskatsaus hakukoneoptimoinnin hyödyistä on paikallaan. Tutkielma keskittyy suomalaisten pienten ja keski-suurten yritysten(pk-yritysten) markkinoinnin tehostamiseen hakukoneoptimointia hyödyntäen. Tutkielman tutkimuskysymys on: Mikä on hakukoneoptimoinnin vaikutus pk-yrityksen verkkomarkkinoinnin tehostamisessa? Tutkimuskysymystä avataan aluksi määrittelemällä hakukoneoptimointiin liittyvät asiat, kuten hakukoneet, hakukonemarkkinointi ja itse hakukoneoptimointi. Määrittelyjen jälkeen syvennytään ihmisten internetkäyttäytymiseen ja markkinointiin yleisellä tasolla. Lopuksi selvitetään, mitkä ovat parhaat hakukonemarkkinoinnin keinot pk-yritykselle.
...
Search engine optimization increases the number of website visitors by up to 110%. Doing search engine optimization for a company's website is very important nowadays, as it helps to get more potential customers for the company and thus also increases the company's sales revenue. The increase in the number of visitors is, in my opinion, so great and significant that I wanted to do a bachelor's thesis on this topic. The thesis focuses on enhancing the marketing of Finnish SMEs, i.e.small and medium-sized enterprises, using search engine optimization. The research question is: What is the effect of search engine optimization on improving the online marketing of an SME? The research question is first opened by defining issues related to search engine optimization, such as search engines, search engine marketing and search engine optimization itself. After the definitions, we delve deeper into people’s internet behavior and marketing. Then find out what are the best search engine marketing tools for an SME.
...
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5324]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Toiminnanohjausjärjestelmän muutosprosessin hyödyt ja haasteet pk-yritysten näkökulmasta
Patana, Valtteri (2020)Pienten ja keskisuurten yritysten toiminnanohjausjärjestelmiä (ERP-järjestelmiä) ja niiden käyttöä koskeva tutkimus on lisääntynyt viime vuosien aikana, mutta edelleen suuri osa ERP-tutkimuksista pohjautuu suurten yritysten ... -
Yritysten välinen viestintä tukemassa pk-yritysten pääsyä suurhankkeeseen : Fennovoiman ydinvoimalahankkeen näkökulma
Westerlund, Johanna (2012)Pk-yritykset ovat edellytys alueiden talouden kehittämiselle, ja suurhankkeilla voidaan luoda paremmat mahdollisuudet pk-yritysten liiketoiminnalle. Yhteisöviestinnän tutkimuksessa pk-yritysten näkökulma on kuitenkin tähän ... -
Osaamisen itsearviointityökalun kehittäminen yhteistyössä pk-yritysten kanssa
Stenström, Marja-Leena; Nikkanen, Pentti; Itkonen, Kari (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2011) -
Virtuaalinen yhteisö pk-yritysten verkostoitumisen ja kansainvälistymisen tukena
Kinnunen, Heli (2001) -
Hakukoneoptimoinnin käyttöönotto ja omaksuminen pienissä ja keskisuurissa yrityksissä
Karvinen, Tommi (2018)Nykypäivänä yrityksien on välttämätöntä toteuttaa markkinointiaan internetissä sen suuren kasvun vuoksi. Yksi tapa tavoitella näkyvyyttä internetissä yritykselle on hakukoneoptimointi, jolla pyritään kasvattamaan yrityksen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.