Opettajien käyttökokemuksia mobiililaitteista
Tekijät
Päivämäärä
2014Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Globaali näkökulma mobiiliin oppimiseen : tietotekniikka ja koulutuksen peruspilarit
Lehtomäki, Elina (Suomen Kasvatustieteellinen Seura ry ; Koulutuksen tutkimuslaitos, 2014) -
Opettajien käsityksiä mobiiliteknologian hyödyntämisestä perusopetuksessa
Cowell, Minna (2013)Cowell, Minna. OPETTAJIEN KÄSITYKSIÄ MOBIILITEKNOLOGIAN HYÖDYNTÄMISESTÄ PERUSOPETUKSESSA. Kasvatustieteen pro gradu – työ. Jyväskylän yliopiston kasvatustieteen laitos, 2013. 88 sivua. Julkaisematon. Pro gradu – työssäni ... -
Aktiivitaulujen käytön tuki
Pelho, Ville (2012)Suomalaisiin kouluihin on viime vuosina hankittu paljon erilaista opetusteknologiaa. Tämän opetusteknologian hyödyntäminen vaatii opettajia jatkokouluttautumaan. Tässä tutkielmassa luodaan toimiva tukimalli opettajille, ... -
Enhancing Digital Skills of Early Childhood Teachers Through Online Science, Technology, Engineering, Art, Math Training Programs in Estonia
Leoste, Janika; Lavicza, Zsolt; Fenyvesi, Krostof; Tuul, Maire; Õun, Tiia (Frontiers Media, 2022)Teacher professional development programs, including mid- and long-term Science, Technology, Engineering, Art, Math (STEAM) courses, have recently moved from in person learning at university premises to an online environment. ... -
What are the barriers to teaching computational thinking?
Muilu, Mikko (2021)Computers were popularized about 40 years ago in the ’80s and the internet 20 years ago in the early 2000s, but the consistent implementation of computer science (CS) is still in early stages in many primary and middle ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.