Tietoliikenteen vaikutusten arviointi videon suoratoiston laatuun objektiivisia metriikoita käyttäen
Tekijät
Päivämäärä
2013Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Netflixin videon suoratoiston mahdollistava infrastruktuuri ja sen toiminta
Ukkonen, Janne (2022)Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää ja kuvata miten kansainvälinen videon suoratoistopalvelu Netflix suorittaa liiketoiminnassaan videokuvan jakamisen kuluttajille. Palvelu on erittäin suosittu ja siksi viime vuosina ... -
"Hirvittääkö ketään muuta?" : äitien kriittinen suhtautuminen varhaiskasvatuspalveluiden laatuun
Blomqvist, Maija (2018)Tutkimuksessa tarkasteltiin yksivuotiasta lastaan kotona hoitavien äitien kriittisen varhaiskasvatuspalveluiden laadunarvion suhdetta taustatekijöihin osana CHILDCARE -tutkimushanketta. Tutkimus pyrki selvittämään yhteyksiä ... -
Langattoman anturiverkon aikasynkronointi käyttäen viiveanalysointia
Isopahkala, Jusa (2013) -
Ylioppilastutkinto sähköistyy : kuvan ja videon merkitys vieraan kielen kuullun ymmärtämisessä
von Zansen, Anna (2017)Muutokset yhteiskunnassa ja opetussuunnitelmissa sekä ylioppilastutkinnon sähköistyminen ravistelevat kielitaidon arviointiin liittyviä käsityksiä ja käytäntöjä. Lukion opetussuunnitelman perusteissa ei enää nähdä kuullun ... -
Assessment Report on Teacher Training and Educational Sciences at University of Tartu and Tallinn University
Pol, Milan; Atjonen, Päivi; Huttunen, Kerttu; Hännikäinen, Maritta; McAuliffe, Diarmuid; Muotka, Ulla; Niemi, Hannele; Rampelt, Florian; Timakov, Margit; van Petegem, Peter; Wegerif, Rupert (Estonian Quality Agency for Higher and Vocational Education, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.