Ilmiölähtöisen oppimisen substantiivinen teoria
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
eValue ja Amazing Case : ilmiölähtöisen oppimisen arvioinnin kehittäminen opettajankoulutuksessa
Kainulainen, Johanna; Tarnanen, Mirja; Ratinen, Ilkka; Tallavaara, Riitta; Juntunen, Merja (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto, 2019)Ilmiölähtöisen opetuksen kehittämisen myötä ovat myös arvioinnin kehittämistarpeet vahvistuneet. Artikkelissa tarkastellaan eValue-hankkeessa tehtyä kehittämistyötä ilmiöperustaisen oppimisen arviointikäytänteiden ... -
Yhteisövoimainen oppimisprosessi : substantiivinen teoria aikuisten ryhmässä oppimisen kokemuksista
Leppänen, Tuovi (University of Jyväskylä, 2018)The aim of this study was to build a conception as well as a substantive theory of adult learners’ group learning. The framework for this study is andragogy, which places the life context of adult learners at the center ... -
Kokemuksellisuus työelämässä organisaatioestetiikan viitekehyksessä : työntekijöiden subjektiiviset konstruktiot tehokkuudesta
Niemi-Kaija, Kristiina (University of Jyväskylä, 2014) -
Ilmiölähtöinen opetussuunnitelma : opettajuutta, oppimista ja toimintakulttuuria uudistamassa
Kostiainen, Emma; Tarnanen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Opetussuunnitelmaa pidetään koulutuksen näkökulmasta keskeisenä dokumenttina, koska se on sekä koulutuspoliittisen että tavoitteineen ja sisältöineen opetuksen ohjauksen väline. Tarkastelemme tässä artikkelissa muutostilannetta ... -
Kokemuksellisen oppimisen kautta kohti terveyden edistämisen asiantuntijuutta : hoitotyön ammattikorkeakouluopiskelijoiden terveyden edistämisen oppiminen hoitotyön harjoittelussa
Liimatainen, Leena (Jyväskylän yliopisto, 2002)