Kato, nyt sä osasit : alkuluokassa pätevyyden tunne rakentaa oppimisen iloa muutoksen polulla
Authors
Date
2012Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Oppimisen ja opettamisen kokemuksia vuosiluokkiin sitomattomassa esi- ja alkuopetuksessa
Raitila, Anna-Maija; Lassila, Johanna (2013) -
”Osallisuus ei ole toiveiden täyttämiskaivo ” : varhaiskasvatushenkilöstön näkemyksiä esioppilaiden osallisuudesta ja osallisuuden toteutumisesta alkuluokassa
Mustonen, Marita (2021)Tässä tutkimuksessa tavoitteena oli selvittää alkuluokan varhaiskasvatushenkilöstön käsityksiä osallisuudesta. Lisäksi tarkasteltiin miten esioppilaan osallisuus tällä hetkellä toteutuu alkuluokassa. Tutkimuksen kontekstina ... -
Moniammatillisen tiimin työntekijöiden tehtävät, vastuut ja työtavat alkuluokassa
Peltonen, Riikka (2018)Tämän tutkimuksen tarkoitus on perehtyä yhden Etelä-Suomen kunnan kahden moniammatillisen tiimin työntekijöiden tehtäviin, vastuualueisiin ja työtapoihin. Tavoitteena on kuvata, millaisia tehtäviä ja vastuita kullakin ... -
Varhaiskasvatuksen opettajien ja luokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuudesta alkuluokassa
Perälä, Niko; Ängeslevä, Pinja (2021)Alkuluokassa yhdistyvät esi- ja alkuopetus yhteisessä toimintaympäristössä ja pedagogiikasta vastaa varhaiskasvatuksen opettaja ja luokanopettaja -työpari. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ... -
Suomen eksistentiaalilause toisen kielen oppimisen polulla
Kajander, Mikko (Jyväskylän yliopisto, 2013)