Kato, nyt sä osasit : alkuluokassa pätevyyden tunne rakentaa oppimisen iloa muutoksen polulla
Tekijät
Päivämäärä
2012Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Oppimisen ja opettamisen kokemuksia vuosiluokkiin sitomattomassa esi- ja alkuopetuksessa
Raitila, Anna-Maija; Lassila, Johanna (2013) -
”Osallisuus ei ole toiveiden täyttämiskaivo ” : varhaiskasvatushenkilöstön näkemyksiä esioppilaiden osallisuudesta ja osallisuuden toteutumisesta alkuluokassa
Mustonen, Marita (2021)Tässä tutkimuksessa tavoitteena oli selvittää alkuluokan varhaiskasvatushenkilöstön käsityksiä osallisuudesta. Lisäksi tarkasteltiin miten esioppilaan osallisuus tällä hetkellä toteutuu alkuluokassa. Tutkimuksen kontekstina ... -
Moniammatillisen tiimin työntekijöiden tehtävät, vastuut ja työtavat alkuluokassa
Peltonen, Riikka (2018)Tämän tutkimuksen tarkoitus on perehtyä yhden Etelä-Suomen kunnan kahden moniammatillisen tiimin työntekijöiden tehtäviin, vastuualueisiin ja työtapoihin. Tavoitteena on kuvata, millaisia tehtäviä ja vastuita kullakin ... -
Varhaiskasvatuksen opettajien ja luokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuudesta alkuluokassa
Perälä, Niko; Ängeslevä, Pinja (2021)Alkuluokassa yhdistyvät esi- ja alkuopetus yhteisessä toimintaympäristössä ja pedagogiikasta vastaa varhaiskasvatuksen opettaja ja luokanopettaja -työpari. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ... -
Suomen eksistentiaalilause toisen kielen oppimisen polulla
Kajander, Mikko (Jyväskylän yliopisto, 2013)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.