Maltillisesti oppien vai tehokkaasti suorittaen? : luokanopettajien aikuiskoulutuksen opiskelijoiden selviytymisstrategiat
Tekijät
Päivämäärä
2011Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Luokanopettajien aikuiskoulutuksen opiskelijoiden kokemuksia koulutuksesta
Uusi-Ranta, Katri (2008) -
Ammatillisen kasvun polku : opettajuuden ontologinen rakentuminen yhteisöllisessä ryhmäprosessissa
Nuutinen, Ulla (Jyväskylän yliopisto, 2018)The professional growth of a teacher student is one the most important themes and subjects of teacher education. Therefore, it is important to make the teacher students’ development process conscious and visible during ... -
Noviisiopettajan ensimmäiset kuukaudet työelämässä
Taimisto, Saija (2013)Tässä kasvatustieteen pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan vastavalmistuneen luokanopettajan ensimmäisiä kuukausia työelämässä. Tutkimuksessa selvitetään millaisia tuntemuksia työelämän aloitus aiheuttaa noviisiopettajassa ... -
Teachers’ Identity Tensions and Related Coping Strategies : Interaction With the Career Stages and Socio-Political Context
Lau, Josephine; Vähäsantanen, Katja; Collin, Kaija (OsloMet - Oslo Metropolitan University, 2022)When external requirements conflict with teachers’ personal beliefs and values, the resulting internal struggles can lead to identity tensions. Contributing to discussion on teachers’ identity development in a challenging ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.