Kymmenen kuvaa nykytaiteesta : taidekuva oppimisympäristön rakentajana
Authors
Date
2011Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Taiteilija karnevaalien narrina : taiteilija Jani Leinosen Tottelemattomuuskoulu-näyttelyn karnevalistiset piirteet ja vastaanotto verkkomediassa
Palomäki, Liisa (2020)Nykytaiteilija Jani Leinosen taidenäyttely ”Tottelemattomuuskoulu” oli esillä nykytaiteen museo Kiasmassa 4.9.2015–31.1.2016. Se sai laajalti huomiota kansallisesti ja kansainvälisesti. Taiteilija Leinosen taiteen osia ... -
”抚今追昔, katso menneisyyttä nykyhetken valossa” : perinteisten kiinalaisten taiteenlajien esiintymiä kiinalaisessa nykytaiteessa
Leimio, Sanni (2019)Tutkielma tarkastelee kolmen perinteisen kiinalaisen taiteenlajin, tässä kalligrafian, maalaustaiteen ja keramiikan esiintymiä ja uudelleentulkintoja kiinalaisessa nykytaiteessa. Tutkielmassa selvitetään teosanalyysin ... -
Objektit ennen traumaa : analyysi Sirous Namazin installaatiosta 12.30
Heikkilä, Saara (2020)Sirous Namazi on rekonstruoinut iranilaisen lapsuudenkotinsa objektit omasta ja perheenjäsentensä muistista käsin installaatiossaan 12.30. Namazi kertoo tutkivansa installaatiossaan muistin mekanismia. Hänen teoksensa ... -
Venetsian biennaali kuvataiteen kansainvälisen kentän portinvartijana ja Suomen osallistumisen problematiikka
Kaartinen, Martti (2008)Omassa Pro gradu -tutkielmassani pureudun Suomen ja suomalaisten taiteilijoiden osallistumiseen Venetsian nykytaiteen biennaaliin, sekä siinä vallitsevaan problematiikkaan kasvavan kulttuuriviennin aikana. Seuraan mukanaolon ... -
Die Bedeutung der Leipziger Baumwollspinnerei für die Bildende Leipziger Gegenwartskunst : eine diskurskritische Betrachtung eines Phänomens der Gegenwartskunst
Tommila, Maaria (2012)”Leipziger Schule”-termillä nimitetty saksalainen nykytaiteen suuntaus on tullut erittäin kuuluisaksi 2000 -luvulla. Leipzigilaiset maalaustaiteilijat ovat tulleet tunnetuiksi erityisesti erilaisten taide-aiheisten artikkelien ...