Millaisia merkityksiä kakkosluokkalaiset antavat pettymyskokemuksilleen?
Tekijät
Päivämäärä
2007Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Migreenin merkityksiä kroonista migreeniä sairastavan elämässä : fenomenologinen tutkimus
Patovirta, Mikko (2018)Migreeni sairautena on lääketieteessä tunnettu jo pitkään. Suurin osa tutkimuksista on lääkekeskeistä, mutta kroonistuessaan migreenin oirekuvaan liittyy paljon myös stressisidonnaisia psykososiaalisia tekijöitä. Tässä ... -
Lehtivalokuva kohtaa lukijan : miten sanomalehden lukijat lukevat lehtikuvia ja antavat niille merkityksiä?
Ristimäki, Jessica (2010) -
Näkökulmia metsästykseen : millaisia diskursseja rakentuu metsästävien naisten harrastuskokemuksissa?
Keränen, Tuija (2022)Tutkimuksessa käsitellään metsästystä harrastavien naisten kokemuksia kyseisen harrastuksen parissa. Tarkastelun kohteena on naisten tekemät kielelliset ja sanastolliset valinnat, joita he käyttävät kuvailemaan kokemuksiaan ... -
Stability and variability in parents' causal attributions for their child's academic success and failure
Enlund, Emmi (University of Jyväskylä, 2016)This research examined the mean-level, interindividual and intraindividual stabilities in parents’ causal attributions for their child’s performance outcomes. Parental causal attributions to ability, effort, teaching ... -
The role of academic buoyancy and emotions in students’ learning‐related expectations and behaviours in primary school
Hirvonen, Riikka; Putwain, David W.; Määttä, Sami; Ahonen, Timo; Kiuru, Noona (John Wiley & Sons; British Psychological Society, 2020)Background Academic buoyancy refers to students’ ability to come through ordinary challenges they face in the academic context, and it can positively contribute to students’ beliefs and behaviours in learning situations. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.