Kehon dominanssit oppimistyylien selvittäjinä : oppimistyylin analysointi neurofysiologisesta näkökulmasta
Authors
Date
2006Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Oppimistyylin vaikutus etäopetuskäytänteiden valintaan
Hautala, Saku (2014) -
How can learning experiences be explored in simulation-based learning situations?
Karjalainen, Suvi; Silvennoinen, Minna; Manu, Mari; Malinen, Anita; Parviainen, Tiina; Vesisenaho, Mikko (European Association for Practitioner Research, 2022)The aim of our research is to investigate what methods can be used to explore learning experiences. In this case example, we describe how we extracted quantitative and qualitative data reflecting learning experiences from ... -
Tablet-Supported Self-Assessment in a Class for Students with Intellectual Disability
Räty, Lauri M. O.; Vehkakoski, Tanja; Pirttimaa, Raija A. (SAGE Publications, 2023)Self-assessment has been shown to have positive effects on students’ self-regulated learning strategies and academic achievement. However, self-assessment and self-assessment instruction are under-researched areas among ... -
Persoonallisuuden ja oppimistyylin välinen yhteys
Savolainen, Kaisu (2012)Tässä pro gradu -tutkielmassa pyrittiin selvittämään onko persoonallisuuden ja oppimistyylin välillä yhteyttä ja millainen tämä yhteys on. Tämänkaltaista tutkimusta ei juuri ole tehty Suomessa, vaikka kansainvälisesti, ...