University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Lohikäärme vie aikojen taa : alakoululaisten kokemuksia draamatyöskentelystä

Icon
5.9Mb

Authors
Mellenius, Maarit
Date
2006
Discipline
LuokanopettajakoulutusTeacher Education
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
You can request a copy of this thesis here
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.

 
Keywords
lapset draamapedagogiikka kokemukset peruskoulun ala-aste prosessidraama
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244727

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23396]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • "Tämä on nykyaikaa." : alakoululaisten huoltajien kokemuksia sähköisin viestintävälinein toteutetusta kodin ja koulun yhteistyöstä 

    Martinviita, Hanna; Valli, Elina (2015)
    Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten alakoululaisten oppilaiden huoltajat kokevat sähköisin viestintävälinein toteutetun kodin ja koulun välisen yhteistyön. Lisäksi tutkittiin, miten sähköisten viestintävälineiden ...
  • Creating opportunities for interaction in the English classroom through drama 

    Putus, Marja (2008)
  • Prosessidraama vuorovaikutuksena 

    Inha, Päivi (2007)
  • Dialogism as an Integral Element in Process Drama: Insights into a Drama Teacher’s Artistic-Pedagogical Expertise 

    Viirret, Tuija Leena (2020)
    The quality of interaction is essential in drama education because of the personalising and corporeal nature of drama practices. In this study, the artistic–pedagogical dialogicality of three drama teachers is elaborated ...
  • Haastava uskonnonopetus : luokanopettajien kokemuksia ja käsityksiä uskonnonopetuksesta peruskoulun 5.-6. luokilla 

    Ekdahl, Pirkko; Somero, Maija (2003)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre