Prosessidraama vuorovaikutuksena
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Creating opportunities for interaction in the English classroom through drama
Putus, Marja (2008) -
Face-work in teacher-in-role: Acting at the interface between artistry and pedagogy
Viirret, Tuija Leena (Intellect Ltd., 2016)The teacher-in-role (TIR) strategy is used in process drama to strengthen the dramatic experience and promote learning among the participants. In this study, one TIR construct is examined through the lens of Erving Goffman’s ... -
Teacher response pursuits in whole class post-task discussions
Duran, Derya; Jacknick, Christine M. (Elsevier, 2020)This paper explores teacher elicitation practices following a perceived absence of a response to an initial inquiry. Specifically, we focus on whole class post-task discussions where a teacher pursues responses in post-first ... -
“Rentouduin puhumaan englantia paremmin, yleensä jännitän sitä paljon” : prosessidraama englannin opetuksen välineenä
Välimaa, Mari (2022)Kun opiskellaan draaman kautta keskiössä ovat kuvitteelliset tilanteet. Nämä kuvitteellisissa tilanteet ovat hyvin ominaisia teatterille ja joillekin ne tarjoavat mahdollisuuden ottaa osaa luokan toimintaan turvallisemmin. ... -
Lohikäärme vie aikojen taa : alakoululaisten kokemuksia draamatyöskentelystä
Mellenius, Maarit (2006)