Show simple item record

dc.contributor.authorKetoja, Jaana
dc.date.accessioned2020-06-24T12:09:05Z
dc.date.available2020-06-24T12:09:05Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70495
dc.format.extent126 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherlapsikeskeisyys
dc.subject.otherlapset
dc.titleMiten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244685
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.rights.copyright© The Author(s)
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysoilo
dc.subject.ysokasvatus
dc.subject.ysokoululaiset
dc.subject.ysofenomenografia
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysotarpeet
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p20240
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2420
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4176
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2945
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p16485
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p476
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright