Lahjakkaan oppilaan tunnistaminen ja huomioon ottaminen ala-asteen opetuksessa
Authors
Date
1997Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Examining Immediate and Sustained Effects of Check-In/Check-Out in Finnish Elementary Schools
Paananen, Mika; Karhu, Anne; Tolvanen, Asko; Savolainen, Hannu (SAGE Publications, 2024)Check-in/Check-out (CICO) behavioral support has been implemented in Finnish School-Wide Positive Behavior Interventions and Support (SWPBIS) schools to cater to students who require personalized behavior support beyond ... -
Peruskoulun liikunnanopettajien kokemuksia liikunnallisesti lahjakkaasta oppijasta inklusiivisessa liikunnan opetuksessa
Ukkonen, Juha (2015)TIIVISTELMÄ Ukkonen, Juha. 2015. Opettajien kokemuksia liikunnallisesti lahjakkaasta oppijasta inklusii-visessa liikunnanopetuksessa. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväkylän yliopisto, 40 s.,1 liite. Tämän tutkimuksen ... -
"Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
Tynkkynen, Veera (2017)Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää lahjakkaiden oppilaiden omia näkemyksiä heidän alisuoriutumisestaan koulussa. Tutkielmassa selvitettiin, mitkä tekijät aiheuttavat heidän mukaansa alisuoriutumista, mitä vaikutuksia ...