University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Mukautettu opetus aikuisen entisen oppilaan arvioimana

Icon
4.4Mb

Authors
Hänninen, Kyllikki
Date
1994
Discipline
LuokanopettajakoulutusTeacher Education
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
You can request a copy of this thesis here
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.

 
Keywords
erityiskoulu apukoulu erityisoppilas oppimisvaikeudet elämänkaari erityisopetus
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006234464

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23382]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Integraatio ja opettajat : peruskoulun opettajien käsityksiä erityisoppilaiden sijoittamisesta yleisopetukseen 

    Ollqvist, Päivi (2001)
  • Erityisluokkasiirtojen koettu tarve ja niiden yhteys oppilaan kirjoitustaitoon peruskoulun ensimmäisellä luokalla 

    Kivioja, Maarit (2002)
  • CLIL-opetuksen merkitys elämänkulkujen rakentajana : kahden entisen oppilaan pohdintoja 

    Roiha, Anssi (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA, 2017)
    This article discusses the significance of CLIL education from the students’ perspective. Two former CLIL students, who received extensive English CLIL education in primary school in 1990s, were interviewed during the ...
  • Minäpystyvyyden ja intervention yhteys oppilaan käyttämiin yhteenlaskustrategioihin 2. - 5. -luokkalaisilla 

    Lehtinen, Ulla; Paukkunen, Satu (2015)
    Lehtinen, Ulla ja Paukkunen, Satu. 2015. Minäpystyvyyden ja intervention yhteys oppilaan käyttämiin yhteenlaskustrategioihin 2. ̶ 5. -luokkalaisilla. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Erityispedagogiikan ...
  • Mukautetussa luokassa olevan oppilaan lukemis- ja kirjoittamisprosessien arviointi 

    Hietapelto, Maarit (1997)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre