Mukautettu opetus aikuisen entisen oppilaan arvioimana
Authors
Date
1994Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
CLIL-opetuksen merkitys elämänkulkujen rakentajana : kahden entisen oppilaan pohdintoja
Roiha, Anssi (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA, 2017)This article discusses the significance of CLIL education from the students’ perspective. Two former CLIL students, who received extensive English CLIL education in primary school in 1990s, were interviewed during the ... -
Minäpystyvyyden ja intervention yhteys oppilaan käyttämiin yhteenlaskustrategioihin 2. - 5. -luokkalaisilla
Lehtinen, Ulla; Paukkunen, Satu (2015)Lehtinen, Ulla ja Paukkunen, Satu. 2015. Minäpystyvyyden ja intervention yhteys oppilaan käyttämiin yhteenlaskustrategioihin 2. ̶ 5. -luokkalaisilla. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Erityispedagogiikan ... -
Mukautetussa luokassa olevan oppilaan lukemis- ja kirjoittamisprosessien arviointi
Hietapelto, Maarit (1997)