Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorLaitinen, Pekka
dc.date.accessioned2020-06-23T12:03:59Z
dc.date.available2020-06-23T12:03:59Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70260
dc.format.extent81 lehteä : kuvitettu + 13 liiteluettelo
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofifi
dc.subject.otherkäyttäytymishäiriöisyys
dc.subject.othertarkkailuoppilaat
dc.titleTarkkailuluokan oppilaiden sijoittuminen yhteiskuntaan
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006234452
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysosyrjäytyminen
dc.subject.ysoerityisopetus
dc.subject.ysosijoittuminen
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p22292
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8917
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6984
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot