Vaistonvaraista vai todellista kasvilajintuntemusta? : tutkielma Chydenius-Instituutin luokanopettajaopiskelijoiden kasvilajintuntemuksesta biologian opetuksen osatekijänä
Date
1992Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kohti Kokkolan yliopistokeskusta : esitys Jyväskylän, Oulun ja Vaasan yliopistojen yhteistyöohjelmaksi Chydenius-Instituutin kehittämiseksi
Mustonen, Juha (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2003) -
Chydenius-instituutin alueellinen vaikuttavuus
Ilmonen, Kari (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2002) -
Formatiivinen arviointi ja siihen vaikuttavat häiriötekijät yläkoulun biologian opetuksessa
Salonen, Sini (2018)Uuden suomalaisen perusopetuksen opetussuunnitelman myötä vuorovaikutuksen merkitys korostuu yhä enemmän opetuksessa. Oppilaita aktivoivat tutkivan oppimisen työtavat ovat yleistyneet tavanomaisen opettajajohtoisen opetuksen ... -
Entsyymit kemian ja biologian opetuksen yhdistävänä tekijänä lukiossa
Yli-Peltola, Minna (2009) -
Biologian opettajaopiskelijoiden asenteet verkko-opetusta kohtaan ja verkkokeskustelun soveltuvuus biologian opetukseen
Nykänen, Mari (2014)Verkko-opiskelu tarjoaa hyvät mahdollisuudet etäopiskeluun. Verkko-opiskelussa korostuvat joustavuus ja itseohjautuvuus. Konstruktivistinen oppiminen on noussut keskeiseksi oppimisteoriapohjaksi myös verkko-opinnoissa. ...