Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorSalminen, Satu
dc.date.accessioned2020-06-02T08:06:48Z
dc.date.available2020-06-02T08:06:48Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69592
dc.format.extent63 lehteä : kuvitettu
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofifi
dc.subject.otherJyväskylän Sinfoniaorkesteri
dc.subject.otherkulttuuripalvelu
dc.titleSinfoniaorkesterin strateginen markkinoinnin prosessi
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006023850
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineMusicologyen
dc.contributor.oppiaineMusiikkitiedefi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5878
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot