Rakenneanalyysi Joonas Kokkosen teoksista Missa a cappella ja Laudatio Domini
Tekijät
Päivämäärä
1975Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Olen sitä mieltä, että ..." : lukiolaisten yleisönosastotekstien rakenne ja argumentointi
Mikkonen, Inka (Jyväskylän yliopisto, 2010)This thesis examines the structure and argumentation of letters to the editor written by Finnish upper secondary school students. The research material includes 89 texts and the objective of the study is to determine the ... -
Inter-domain interactions in filamins
Sethi, Ritika (University of Jyväskylä, 2014) -
A Validation Study of Classroom Assessment Scoring System-Secondary in the Finnish School Context
Virtanen, Tuomo; Pakarinen, Eija; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Siekkinen, M.; Nurmi, Jari-Erik (Sage Publications, 2018)This study examined the reliability and validity of the Classroom Assessment Scoring System–Secondary (CLASS-S) in Finnish classrooms. Trained observers coded classroom interactions based on video recordings of 46 Grade 6 ... -
In-depth structural analysis of lanthanoid coordination networks based on a flexible tripodal zwitterionic isonicotinate ligand
Tiihonen, Antti; Lahtinen, Manu (Royal Society of Chemistry, 2019)Crystallizing metal–organic frameworks (MOFs) has been studied using a tripodal pyridinecarboxylic acid derivative ligand and selected lanthanoid salts. The zwitterionic ligand, 1,1′,1′′-((2,4,6-trimethylbenzene-1,3,5-tr ... -
Strukturen hos narrativer skrivna av L1- och L2-inlärare av svenska : en textanalys baserad på Labovs narrativa modell
Vuorimaa, Susanna (2012)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen suomalaisten lukiolaisten (n=20) ja yliopisto-opiskelijoiden (n=20) sekä ruotsalaisten lukiolaisten (n=20) ruotsinkielisten kertomusten rakennetta. Vertaan, miten suomalaiset toisen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.