Visuaalinen ja auditiivinen tason käsite I-III luokkien oppilaiden kokemana
Authors
Date
1991Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Visuaalinen ja auditiivinen opetusmetodi pianonsoitossa : miten eri musiikkipedagogiset menetelmät tukevat oppilasta, jolla on oppimisen erityisvaikeus?
Vuohelainen, Hanna (2016)Tässä maisterintutkielmassa tarkastellaan erityisoppijoiden pianonsoiton ja nuotinluvun oppimista vaihtoehtoisin musiikkipedagogisin keinoin. Esittelen auditiivisista opetusmetodeista Colour Keys -metodin sekä kuvionuott ... -
Verkkosivujen visuaalisen ulkoasun vaikutukset käyttäjäkokemukseen
Laine, Sanni (2018)Verkkosivujen visuaalinen ulkoasu vaikuttaa paljon käyttäjien muodostamiin mielikuviin yrityksistä. Nämä mielikuvat vaikuttavat merkittävästi käyttäjien toimintaan sivustoja kohtaan sekä tätä kautta yritysten menestykseen. ... -
Visuaalisen estetiikan vaikutus havaittuun käytettävyyteen graafisissa käyttöliittymissä
Niiranen, Antti (2020)Tietojärjestelmien käyttö on yleistynyt viimeisten vuosien aikana merkittävästi ja tämän seurauksena käyttäjille on tarjolla entistä suurempi valikoima erilaisia palveluita. Käytettävyyttä on pidetty pitkään keskeisimpänä ... -
Electrophysiological evidence supports the role of sustained visuospatial attention in maintaining visual WM contents
Liang, Tengfei; Chen, Xiaoyu; Ye, Chaoxiong; Zhang, Jiafeng; Liu, Qiang (Elsevier, 2019)Recent empirical and theoretical work suggests that there is a close relationship between visual working memory (WM) and visuospatial attention. Here, we investigated whether visuospatial attention was involved in maintaining ... -
The two-stage process in visual working memory consolidation
Ye, Chaoxiong; Liang, Tengfei; Zhang, Yin; Xu, Qianru; Zhu, Yongjie; Liu, Qiang (Nature Publishing Group, 2020)Two hypotheses have been proposed to explain the formation manner for visual working memory (VWM) representations during the consolidation process: an all-or-none process hypothesis and a coarse-to-fine process hypothesis. ...