Saako limasta otetta?
Kosonen, H., & Ylönen, S. (2020, 12.3.2020). Saako limasta otetta?. Ilmiö. https://ilmiomedia.fi/artikkelit/saako-limasta-otetta/
Published in
IlmiöDate
2020Copyright
© Kirjoittajat & Westermarck-seura, 2019.
Lima nousi 2010-luvun lopussa jälleen lastenkulttuuriseksi hitiksi, tällä kertaa kotona itse tehtävässä muodossa. Oppia liman valmistamiseen ja käyttöön voi hakea esimerkiksi miljoonista YouTube-videoista. Limavideoita on pidetty esimerkiksi nuorten yrittäjähenkisyyden osoituksena ja osana ASMR-buumia. Mikä limassa ihastuttaa ja ällöttää?
Publisher
Westermarck-seuraISSN Search the Publication Forum
2489-9402Keywords
Original source
https://ilmiomedia.fi/artikkelit/saako-limasta-otetta/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/35055536
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Älä päästä lasta yksin internetin "liikenteeseen"
Ruotsalainen, Iiro (2024)Lasten heikko internet turvallisuuden ja-käyttäytymisen opetus ja mitä haitta vaikutuksia se aiheuttaa lapsiin. -
Managing the self : a critical analysis of bullet journaling content on YouTube
Nieto, Julia Martinez (2021)This study analysed the practice of bullet journaling through its portrayal in instructional YouTube videos. Applying a multimodal critical discourse analysis methodology, the study examined the main characteristics of ... -
”Olisi törkeääkin, jos lapset ovat somessa, eikä kukaan tuottaisi heille laadukasta sisältöä.” : mediaympäristön mahdollisuudet lasten uutisten tuottamisessa lasten uutisten tekijöiden näkökulmasta
Mäkilä, Pi (2022)Lapsille suunnattujen uutissisältöjen määrä on kasvanut Suomessa viime vuosina. Vuodesta 1944 ilmestyneen aikakauslehti Koululaisen rinnalla ovat nousseet viime vuosina sekä Apu Junior, HS Lasten uutiset, HBL Junior että ... -
Parental Burnout Around the Globe : a 42-Country Study
Roskam, Isabelle; Aguiar, Joyce; Akgun, Ege; Arikan, Gizem; Artavia, Mariana; Avalosse, Hervé; Aunola, Kaisa; Bader, Michel; Bahati, Claire; Barham, Elizabeth J.; Besson, Eliane; Beyers, Wim; Boujut, Emilie; Brianda, Maria Elena; Brytek-Matera, Anna; Carbonneau, Noémie; César, Filipa; Chen, Bin-Bin; Dorard, Géraldine; dos Santos Elias, Luciana Carla; Dunsmuir, Sandra; Egorova, Natalia; Favez, Nicolas; Fontaine, Anne-Marie; Foran, Heather; Fricke, Julia; Furutani, Kaichiro; Gallée, Laura; Gannagé, Myrna; Gaspar, Maria; Godbout, Lucie; Goldenberg, Amit; Gross, James J.; Gurza, Maria Ancuta; Hall, Ruby; Hashmi, Muhammad Aamir; Hatta, Ogma; Helmy, Mai; Hoang, Thi Vân; Huynh, Mai Trang; Kaneza, Emerence; Kawamoto, Taishi; Knezevic, Goran; Kpassagou, Bassantéa Lodegaèna; Lazarevic, Ljiljana B.; Le Vigouroux, Sarah; Lebert-Charron, Astrid; Leme, Vanessa; Lin, Gao-Xian; MacCann, Carolyn; Manrique-Millones, Denisse; Matias, Marisa; Miranda-Orrego, María Isabel; Miscioscia, Marina; Morgades-Bamba, Clara; Mousavi, Seyyedeh Fatemeh; Moutassem-Mimouni, Badra; Muntean, Ana; Murphy, Hugh; Ndayizigiye, Alexis; Tenkue, Josué Ngnombouowo; Olderbak, Sally; Ornawka, Sophie; Osman, Fatumo; Oyarce-Cadiz, Daniela; Pérez-Díaz, Pablo A.; Petrides, Konstantinos V.; Pineda-Marin, Claudia; Prandstetter, Katharina; Prikhidko, Alena; Ricci, Ricardo T.; Salinas-Quiroz, Fernando; Sánchez-Rodríguez, Raquel; Sarrionandia, Ainize; Scola, Céline; Sezibera, Vincent; Silva, Paola; Simonelli, Alessandra; Soenens, Bart; Sorbring, Emma; Sorkkila, Matilda; Schrooyen, Charlotte; Stănculescu, Elena; Starchenkova, Elena; Szczygiel, Dorota; Tapia, Javier; Tri, Thi Minh Thuy; Tremblay, Mélissa; Ustundag-Budak, A. Meltem; Pacheco, Maday Valdés; van Bakel, Hedwig; Verhofstadt, Lesley; Wendland, Jaqueline; Yotanyamaneewong, Saengduean; Mikolajczak, Moïra (Springer Science and Business Media LLC, 2021)High levels of stress in the parenting domain can lead to parental burnout, a condition that has severe consequences for both parents and children. It is not yet clear, however, whether parental burnout varies by culture, ... -
How do early family systems predict emotion recognition in middle childhood?
Laamanen, Petra; Kiuru, Noona; Flykt, Marjo; Vänskä, Mervi; Hietanen, Jari K.; Peltola, Mikko J.; Kurkela, Enni; Poikkeus, Piia; Tiitinen, Aila; Lindblom, Jallu (Wiley, 2022)Facial emotion recognition (FER) is a fundamental element in human interaction. It begins to develop soon after birth and is important in achieving developmental tasks of middle childhood, such as developing mutual friendships ...