Vertaisvuorovaikutus toimijuutta tukemassa
Niemi, K. (2015). Vertaisvuorovaikutus toimijuutta tukemassa. Kielikukko, 34(3), 32-39. http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko_2015-3_nettiversio.pdf
Julkaistu sarjassa
KielikukkoTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© 2015 Suomen puhe-luki-yhdistys FinRA
Julkaisija
Suomen puhe-luki-yhdistys FinRAISSN Hae Julkaisufoorumista
0780-0940Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko_2015-3_nettiversio.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25230913
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Onnistuneita ja haastavia asiakaskohtaamisia : sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstö asiakkaan toimijuutta tukemassa
Nieminen, Siina (2017)Sosiaali- ja terveyspalvelurakenneuudistus uudistaa sosiaali- ja terveyspalveluita. Tulevaisuudessa palveluiden odotetaan olevan aiempaa kokonaisvaltaisempia, digitaalista teknologiaa hyödyntäviä sekä asiakkaan aktiivisuutta ... -
Suomi taskussa -opetusvideot maahanmuuttajien toimijuutta tukemassa
Takkinen, Karoliina (2022)Multimodaalisten ja helposti saatavilla olevien oppimateriaalien tarve lisääntyy jatkuvasti, ja myös maahanmuuttajille tarkoitettuja kielenoppimisen materiaaleja löytyykin verkosta yhä enemmän. Tässä tutkimuksessa tarkastelen ... -
Attributes of democratic culture as represented in young children’s drawings
Lähdesmäki, Tuuli (Elsevier BV, 2022)Democratic culture refers to a set of values, attitudes, and practices shared by citizens and institutions, without which democracy cannot exist. Preschools and schools have a core role in teaching and transmitting democratic ... -
Moral beings and becomings : children's moral practices in classroom peer interaction
Niemi, Kreeta (University of Jyväskylä, 2016)This study investigates children’s social and moral practices as they appear in everyday classroom peer interaction. Its focus is on the relations between children’s interaction and moral understandings in situ. Juxtaposing ... -
Teacher-child interaction quality and children's self‐regulation in toddler classrooms in Finland and Portugal
Salminen, Jenni; Guedes, Carolina; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Pakarinen, Eija; Cadima, Joana (John Wiley & Sons, 2021)This study examines the association between teacher–child interaction quality and children's self‐regulation in Finnish and Portuguese toddler classrooms. The participants included 230 Finnish (M = 29; SD = 3 months) and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.