Yksinkertainen lukemisen malli Suomen kielessä: pitkittäistutkimus esikoulusta 3. luokalle
Torppa, M., Georgiou, G., Lerkkanen, M.-K., Niemi, P., Poikkeus, A.-M., & Nurmi, J.-E. (2014). Yksinkertainen lukemisen malli Suomen kielessä: pitkittäistutkimus esikoulusta 3. luokalle. Kielikukko, 33(3), 30-31. http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko_2014-3_nettiversio.pdf
Julkaistu sarjassa
KielikukkoTekijät
Päivämäärä
2014Tekijänoikeudet
© 2014 Suomen puhe-luki-yhdistys FinRA
Julkaisija
Suomen puhe-luki-yhdistys FinRAISSN Hae Julkaisufoorumista
0780-0940Asiasanat
Alkuperäislähde
http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko_2014-3_nettiversio.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24444662
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Musiikki ja muut taiteet tukemassa esikoulusta ensimmäiselle luokalle siirtymistä
Kytökorpi, Piia (2008) -
Lasten metakognitiivisen tiedon kehitykselliset muutokset esikoulusta peruskoulun toiselle luokalle
Hakulinen, Taru (2003) -
Vanhemman psyykkisen hyvinvoinnin yhteydet lapsen ongelmakäyttäytymiseen esikoulusta toiselle luokalle
Kauppinen, Katriina (2004) -
Ääneen lukemisen ja äänettömän lukemisen yhteydet heikoilla lukijoilla
Heinola, Karoliina (2009)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.