Pelitutkimuksen vuosikirja 2019
Arjoranta, J., Friman, U., Koskimaa, R., Mäyrä, F., Sotamaa, O., & Suominen, J. (Eds.). (2019). Pelitutkimuksen vuosikirja 2019. Pelitutkimuksen seura. Pelitutkimuksen vuosikirja, 2019. http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja2019/ptvk2019.pdf
Published in
Pelitutkimuksen vuosikirjaEditors
Date
2019Copyright
© Kirjoittajat ja Pelitutkimuksen vuosikirja 2019
Publisher
Pelitutkimuksen seuraISSN Search the Publication Forum
1798-355XKeywords
Original source
http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja2019/ptvk2019.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/34440078
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Pelitutkimuksen vuosikirja 2017
Nevala, Tuulia (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Pelitutkimuksen vuosikirja 2018
Koskimaa, Raine; Arjoranta, Jonne; Friman, Usva; Mäyrä, Frans; Sotamaa, Olli; Suominen, Jaakko (Suomen pelitutkimuksen seura ry, 2018) -
Pelitutkimuksen vuosikirja 2021
Arjoranta, Jonne; Friman, Usva; Koskimaa, Raine; Mäyrä, Frans; Sotamaa, Olli; Suominen, Jaakko; Välisalo, Tanja (Pelitutkimuksen seura, 2021) -
Pelitutkimuksen vuosikirja 2020
Arjoranta, Jonne; Friman, Usva; Koskimaa, Raine; Mäyrä, Frans; Sotamaa, Olli; Suominen, Jaakko; Välisalo, Tanja (Pelitutkimuksen seura, 2020) -
Exploring Features of the Pervasive Game Pokémon GO That Enable Behavior Change : Qualitative Study
Arjoranta, Jonne; Kari, Tuomas; Salo, Markus (JMIR Publications Inc., 2020)Background: Digital gaming is one of the most popular forms of entertainment in the world. While prior literature concluded that digital games can enable changes in players' behaviors, there is limited knowledge about ...