Show simple item record

dc.contributor.authorLeino, Kaisa
dc.contributor.authorNissinen, Kari
dc.date.accessioned2018-10-22T10:08:22Z
dc.date.available2018-10-22T10:08:22Z
dc.date.issued2018fi
dc.identifier.citationLeino, K., & Nissinen, K. (2018). Suomalaisoppilaiden lukemiseen sitoutuminen, taustatekijät ja lukutaito : yhteyksien etsiminen polkuanalyysillä. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), <em>PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti</em> (pp. 39-67). Kasvatusalan tutkimuksia, 77. Jyväskylä, Finland: Suomen kasvatustieteellinen seura.fi
dc.identifier.otherTUTKAID_78715
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59897
dc.format.extent381
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherSuomen kasvatustieteellinen seura
dc.relation.ispartofPISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti
dc.relation.ispartofseriesKasvatusalan tutkimuksia
dc.rightsCC BY 4.0
dc.subject.otherPISA-tutkimusfi
dc.subject.otherkoululaisetfi
dc.subject.otherlukuharrastusfi
dc.subject.othersitoutuminenfi
dc.subject.otherlukutaitofi
dc.subject.othertaustatekijätfi
dc.titleSuomalaisoppilaiden lukemiseen sitoutuminen, taustatekijät ja lukutaito : yhteyksien etsiminen polkuanalyysilläfi
dc.typebookPart
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201810034323
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.contributor.oppiaineKoulutuksen tutkimuslaitos
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.date.updated2018-10-03T09:15:25Z
dc.relation.isbn978-952-5401-81-3
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange39-67
dc.relation.issn1458-1094
dc.relation.numberinseries77
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018.
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0