Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorSormanen, Niina
dc.date.accessioned2018-10-03T09:56:19Z
dc.date.available2018-10-03T09:56:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-951-39-7570-8
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1900288
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59751
dc.format.extent1 verkkoaineisto (119 sivua, 35 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) : kuvitettu
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesJYU Dissertations
dc.relation.haspart<b>Artikkeli I:</b> Sormanen, N., & Dutton, W. H. (2015). The Role of Social Media in Societal Change : Cases in Finland of Fifth Estate Activity on Facebook. <i>Social Media and Society, 1 (2), 1-16</i> <a href="http://dx.doi.org/10.1177/2056305115612782"target="_blank"> DOI: 10.1177/2056305115612782</a>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli II:</b> Sormanen, N., Lauk, E., & Uskali, T. (2017). Facebook’s ad hoc groups: a potential source of communicative power of networked citizens. <i>Communication and Society, 30 (2), 77-95.</i> <a href="http://www.unav.es/fcom/communication-society/en/articulo.php?art_id=621"target="_blank"> http://www.unav.es/fcom/communication-society/en/articulo.php?art_id=621</a>
dc.relation.haspart<b>Artikkeli III:</b> Sormanen, N. (2018). Business and News Media Perspectives on the Power of Social Media Publics : Case Finland. <i>Journal of Social Media in Society, 7 (2), 141-163.</i> <a href="http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/450"target="_blank"> http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/450</a>
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.othercommunicative power
dc.subject.othersocietal influence
dc.subject.othersocial media
dc.subject.othersocial network site
dc.subject.otheronline/virtual community
dc.subject.othersocial movement
dc.subject.othernews media
dc.subject.otheragenda setting
dc.titleSocial network site communities as agents and spaces of pursuing influence in society : forms, stages and attributes of building communicative power
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-7570-8
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanities and Social Sciencesen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineJournalistiikkafi
dc.relation.issn2489-9003
dc.relation.numberinseries26
dc.rights.copyright© The Author & University of Jyväskylä
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysoverkkoyhteisöt
dc.subject.ysotoimijat
dc.subject.ysotilat
dc.subject.ysovaikutusvalta
dc.subject.ysoyhteiskunta
dc.subject.ysovalta
dc.subject.ysoviestintä
dc.subject.ysojulkinen keskustelu
dc.subject.ysoyhteiskunnalliset vaikutukset
dc.subject.ysouutiset
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright