Onko asenteen merkitys vakio? Asenteiden ja oppimistulosten välinen yhteys luonnontieteissä eri maaryhmissä
Tuohilampi, L., & Lehtinen, A. (2018). Onko asenteen merkitys vakio? Asenteiden ja oppimistulosten välinen yhteys luonnontieteissä eri maaryhmissä. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti (pp. 195-211). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 77. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0
Published in
Kasvatusalan tutkimuksiaDate
2018Copyright
© Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018.
Publisher
Suomen kasvatustieteellinen seuraParent publication ISBN
978-952-5401-81-3Is part of publication
PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraporttiISSN Search the Publication Forum
1458-1094Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28245700
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sosioekonominen tausta, motivaatio ja minäpystyvyys luonnontieteiden osaamisen selittäjinä tytöillä ja pojilla
Pulkkinen, Jonna; Tolvanen, Asko; Rautopuro, Juhani (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018) -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : 2 Pisa 2003
Välijärvi, Jouni; Kupari, Pekka; Linnakylä, Pirjo; Reinikainen, Pasi; Sulkunen, Sari; Törnroos, Jukka; Arffman, Inga (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2007)The success of Finnish students in PISA has been a great joy but at the same time a somewhat puzzling experience to all those responsible for and making decisions about education in Finland. At a single stroke, PISA has ... -
PISA-tulokset heikentyneet huippuvuosista - kuinka paljon ja mistä se voisi johtua?
Kirjavainen, Tanja; Pulkkinen, Jonna (Palkansaajien tutkimuslaitos, 2017)Suomi on ollut PISA-tutkimuksen kärkimaita alusta lähtien. PISA-tulokset paranivat aina vuoteen 2006 saakka, jolloin Suomi oli 2. sijalla lukutaidossa ja matematiikassa ja 1. sijalla luonnontieteissä. Vaikka Suomi ... -
Alueelliset erot luonnontieteiden osaamisessa ja niitä selittävät tekijät : oppilaanohjauksella on merkitystä
Nissinen, Kari; Vuorinen, Raimo (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018)