Ongelmista oppimiseen. Toisen aloittamat korjausjaksot kakkoskielisessä keskustelussa. Väitöksenalkajaisesitelmä Jyväskylän yliopistossa 4.12.2010
Lilja, N. (2010). Ongelmista oppimiseen. Toisen aloittamat korjausjaksot kakkoskielisessä keskustelussa. Väitöksenalkajaisesitelmä Jyväskylän yliopistossa 4.12.2010. Virittäjä, 114(4). http://www.kotikielenseura.fi/virittaja/hakemistot/jutut/lilja4_2010.pdf
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2010Copyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2010
Väitöksenalkajaisesitelmä Jyväskylän yliopistossa 4.12. 2010
ISSN Search the Publication Forum
0042-6806
Original source
http://www.kotikielenseura.fi/virittaja/hakemistot/jutut/lilja4_2010.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/20100028
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ongelmista oppimiseen : toisen aloittamat korjausjaksot kakkoskielisessä keskustelussa
Lilja, Niina (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
S2-oppija mukana Fortnite-pelikeskustelussa : sanahaut, korjaukset ja kielenoppimisen mahdollisuudet
Poikonen, Sara (2024)Digitaalinen viihdepelaaminen on nykyisin hyvin suosittua. Sen on myös havaittu olevan hyödyllinen informaali kielenoppimistilanne. Tässä tutkimuksessa tarkastellaan viihdepeli Fortniten pelaamisen aikaista kakkoskielistä ... -
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
Jakonen, Teppo (University of Jyväskylä, 2014) -
Toista kieltä vuorovaikutuksessa : kielellisten resurssien jakaminen toisen kielen omaksumisen alkuvaiheessa
Suni, Minna (Jyväskylän yliopisto, 2008)Suomalaiset väittävät usein ulkomaalaisille, että suomi on maailman vaikein kieli. Sekä maahanmuuttajien suomen kielen opettajille että kielen oppimisen tutkijoille on kuitenkin selvää, että väite on pohjimmiltaan pötyä. ...