"Hyvin tehty, vaari!"
Matikainen, J. (2018, 15.2.2018). "Hyvin tehty, vaari!". What the Hela?. https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/201chyvin-tehty-vaari-201d
Julkaistu sarjassa
What the Hela?Tekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Matikainen & Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopisto, 2018.
Julkaisija
Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/201chyvin-tehty-vaari-201dJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27905988
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Patras blended strategy model for deep and meaningful learning in quality life-long distance education
Mystakidis, Stylianos; Berki, Eleni; Valtanen, Juri (Academic conferences international, 2019)Life‑long learning is currently being embraced as a central process that could disrupt traditional educational paths. Apparently, the (ideal) type of learning often promoted is deep and meaningful learning, though it is ... -
Zero-Achievers Non-Progressing Studies in Finnish Open University : Three Preventive Factors
Maunula, Minna; Maunumäki, Minna; Anttonen, Sanna (Sciencedomain International, 2021)Current education policy responds to changes and needs in working life by guiding individuals at different stages of working careers to develop their skills in the spirit of lifelong learning. More and more are applying ... -
Tutkimuksia ammatillisesta koulutuksesta ja inhimillisestä pääomasta yli elinkaaren
Ollikainen, Jani-Petteri (Edistyksellinen tiedeliitto, 2022) -
Design guidelines for flexible and scalable SLPs
Maina, Marcelo Fabián; Guàrdia, Lourdes; Albert, Sandrine; Antonaci, Alessandra; Uotinen, Virpi; Altınpulluk, Hakan; Karolina, Grodeka; Chrząszcz, Agnieszka; Dunn, Clare (European Association of Distance Teaching Universities, 2020)The project “European Short Learning Programmes” (E-SLP) aims at developing networked Short Learning Programmes, which answer societal needs and provide flexibility to learners. Within the project SLPs are understood as ... -
Report on models and guidelines for the collaborative design, development and delivery of SLPs
Henderikx, P.; Truyen, F.; Kananen, P.; Uotinen, V.; Curto, M.; Gmelch, N.; Caforio, A.; Ubachs, G.: Antonaci, A. (European Association of Distance Teaching Universities, 2021)This document refers to deliverable 6.3 on the development of models and guidelines for the collaborative development and delivery of short learning programs and related mobility. Originally started with an introductory ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.