dc.contributor.editor | Koponen, Jonna | |
dc.contributor.editor | Kokkonen, Lotta | |
dc.contributor.editor | Kostiainen, Emma | |
dc.contributor.editor | Virtanen, Ira A. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-09T09:57:54Z | |
dc.date.available | 2018-02-09T09:57:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Koponen, J., Kokkonen, L., Kostiainen, E., & Virtanen, I. A. (Eds.). (2017). <i>Prologi : puheviestinnän vuosikirja 2017</i>. Prologos ry. Prologi. | |
dc.identifier.other | CONVID_27896347 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57039 | |
dc.format.extent | 67 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Prologos ry | |
dc.relation.ispartofseries | Prologi : puheviestinnän vuosikirja | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | puheviestintä | |
dc.subject.other | vuosikirjat | |
dc.title | Prologi : puheviestinnän vuosikirja 2017 | |
dc.type | book | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201802081454 | |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Monikielisen akateemisen viestinnän keskus | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.laitos | Centre for Multilingual Academic Communication | en |
dc.contributor.oppiaine | Puheviestintä | |
dc.contributor.oppiaine | Viestintä | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/Book | |
dc.date.updated | 2018-02-08T13:15:04Z | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_2f33 | |
dc.description.reviewstatus | peerReviewed | |
dc.relation.issn | 1795-7613 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat ja Prologos ry | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | book | |
dc.subject.yso | puheviestintä | |
dc.subject.yso | vuosikirjat | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2494 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1187 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | C2 | |