Miksi yrittäjyyttä yliopistossa?
Patja, P., Suoranta, M., & Hämäläinen, S. (2017, 07.09.2017). Miksi yrittäjyyttä yliopistossa?. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/tiedeblogissa-paivi-patja-mari-suoranta-ja-susanna-hamalainen-miksi-yrittajyytta-yliopistossa
Published in
TiedeblogiDate
2017Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/tiedeblogissa-paivi-patja-mari-suoranta-ja-susanna-hamalainen-miksi-yrittajyytta-yliopistossaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27218742
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [1376]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tutkimustulosten kaupallistaminen : Jyväskylän yliopistossa kehitetty kaupallistamismalli
Pöykkö, Eeva (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Shedding Light on Early Stage Academic Entrepreneurship : Finnish University Researchers' View on Key Stakeholder Relations and Their Influence on the Research Commercialization Process
Kivijärvi, Marke; Patja, Päivi; Suoranta, Mari (Sam Houston State University, 2020)Since the mid-1980s, along with the opening up of the Finnish economy, the pressure to commercialize university research has steadily increased in Finland. This is in line with the growing importance of innovations in an ... -
Agency relationship in Global Venture Lab
Oksanen, Mikko (2014)This Master's thesis analyzes the Agency relationships in university environment by applying a Global Venture Lab model of organization. The Global Venture Lab described in this study is a growth venture incubator that ... -
Economic, social and stakeholder-related analysis in sport facility management
Kotthaus, David (Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Sulautuva opetus Jyväskylän yliopistossa, opiskelijanäkökulma
Pesonen, Lise-Lotte (2015)Jo muutamia vuosia yksi koulutusmaailman ajankohtaisista käsitteistä on ollut Blended learning eli sulautuva oppiminen tai sulautuva opetus. Sulautuva opetus on menetelmä, jossa yhdistyy niin kontakti- kuin verkko-opetus. ...