"Koulu on kokonaan sopiva" : kyläkoulun oppimisympäristö lasten kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen haastattelututkimus
Authors
Date
2017Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Alternative title
Kyläkoulun oppimisympäristö lasten kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen haastattelututkimusMetadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [28152]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kyläkoulun yhdysluokka oppimisympäristönä lapsen näkökulmasta
Honkaniemi, Sanna; Tikkakoski, Kirsi (2005) -
Opintojen henkilökohtaistaminen aikuisoppijoiden kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen tutkimus näyttötutkintomestarikoulutuksen kontekstissa
Kilja, Päivi (University of Jyväskylä, 2018)The aim of this empirical qualitative PhD study was to describe and understand the phenomenon of the personalisation of studies. The theoretical framework was the existential phenomenology with holistic conception of ... -
"Ninjakirppareita ja murkkukaupunkii..." : fenomenologinen tutkimus 6-vuotiaiden lasten kokemuksista esiopetuksesta, esiopetuksen sisältöalueista ja koulusta
Lamminen, Anu (2016)TIIVISTELMÄ Lamminen, Anu. ”NINJAKIRPPAREITA JA MURKKUKAUPUNKII…” Fenomenologinen tutkimus 6-vuotiaiden lasten kokemuksista esiopetuksesta, esiopetuksen sisältöalueista ja koulusta. Kasvatustieteen pro gradu –tutkielma. ... -
Häiriökäyttäytymisen probleema : eksistentiaalis-fenomenologinen analyysi Rauhalan näkemyksen valossa
Klint, Ilpo (1991)Tämä tutkielma "Häiriökäyttäytymisen probleema" pyrkii kuvaamaan ja valaisemaan opetuksen aikana ja luokan toverisuhteissa ilmenevää häiriökäyttäytymistä ja sen mieltä. Tutkielma pyrkii myös löytämään ilmenneelle ...