Mikä on ADHD? : sosiokulttuurinen näkökulma
Honkasilta, J. (2017). Mikä on ADHD? : sosiokulttuurinen näkökulma. BestPractice Psykiatria/Neurologia, 5(17). https://bestprac.fi/2017/02/10/mika-adhd-sosiokulttuurinen-nakokulma/
Julkaistu sarjassa
BestPractice Psykiatria/NeurologiaTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Honkasilta & BestPractice ApS, 2017.
Julkaisija
BestPractice ApSISSN Hae Julkaisufoorumista
NoneAsiasanat
Alkuperäislähde
https://bestprac.fi/2017/02/10/mika-adhd-sosiokulttuurinen-nakokulma/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26885248
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tarkkaavaisuushäiriöiden helpottaminen koulun keinoin : neljä esimerkkiä behavioraalisen intervention toteuttamisesta
Asikainen, Jenni; Virtakoivu, Saara (2002) -
Capacity, workload and mental contents : exploring the foundations of driver distraction
Kujala, Tuomo (University of Jyväskylä, 2010) -
Associations of inattention, hyperactivity, and sex with behavioral–emotional symptoms among children with mathematical disability
Aro, Tuija; Eklund, Kenneth; Hynd, George; Ahonen, Timo (Elsevier, 2024)Objective We studied the association between inattention and hyperactivity symptoms and other behavioral–emotional symptoms among children with mathematical disability after controlling for severity of the mathematical ... -
Liikunta keinona lievittää aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriön oireita lapsilla ja nuorilla
Sundén, Emilia (2024)Tämä kandidaatintutkielma on kirjallisuuskatsaus, jonka tavoitteena on tarkastella liikunnan keinoja lievittää aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriön (Attention Deficit Hyperactivity Disorder; ADHD) oireita 6–17-vuotiailla ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.