Opiskelija on OPS-uudistuksen kiintopiste
Maalampi, J. (2016, 15.12.2016). Opiskelija on OPS-uudistuksen kiintopiste. Tiedeblogi. Retrieved from https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/maalampi
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Maalampi & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/maalampiMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Fysiikan opiskelijoiden matemaattiset haasteet Jyväskylän yliopistossa
Huuhka, Niilo (2022)Tässä tutkielmassa tarkastellaan fysiikan opiskelijoiden matemaattisia valmiuksia ja haasteita Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella. Matemaattiset haasteet ovat yleisiä fysiikan opinnoissa oppiaineen vahvan ... -
Experimenting with the structured assessment dialogue in physics and mathematics classes
Nieminen, Pasi; Hähkiöniemi, Markus; Bruun, Jesper; Viiri, Jouni (Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA), 2017)This study deals with a formal, pre-planned teacher–student discussion, called structured assessment dialogue (SAD) that assesses students’ inquiry competences by combining formative and summative assessments. Six SAD ... -
Fysiikan opiskelijoiden pienryhmätyöskentelyn dialogisuuden ja argumentaation yhteys tasavirtapiireihin liittyviin käsityksiin
Ristimäki, Jouni (2022)Luonnontieteissä argumentaatio on keskeisessä roolissa. Perinteisessä luonnontieteiden opetuksessa opetettavat asiat tarjotaan oppilaille usein kokoelmana valmiita faktoja, jolloin oppilaille saattaa jäädä virheellinen ... -
Student-centredness in physics laboratory teaching sessions
Lehesvuori, Sami; Lehtinen, Antti; Hämäläinen, Raija; Maunuksela, Jussi; Koskinen, Pekka (Elsevier, 2023)There is a call for more interactive and student-centred pedagogy in higher education. This also concerns physics laboratory work, where student investigations are too often passive repetitions of close-ended tasks with ... -
Opiskelija- ja urheilijaidentiteettien vahvuudet ja niiden väliset erot yläkoulussa ja lukiossa
Komulainen, Kia (2018)Tässä tutkielmassa pyrittiin selvittämään sotkamolaisten yläkoululaisten ja lukiolaisten opiskelija- ja urheilijaidentiteettien vahvuuksien eroja eri ryhmien välillä. Tutkimukseen osallistui (n=182) opiskelijaa, joista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.