Nettitiedon valikointi on lukijan vastuulla
Aro, M. (2016, 29.9.2016). Nettitiedon valikointi on lukijan vastuulla. Tiedeblogi. Retrieved from https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/aro
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Aro & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/aroMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Are the two different information spaces in Estonia getting closer to each other?
Lauk, Epp; Jõesaar, Anders (Pan-European Institute, University of Turku, Turku School of Economics, 2017) -
Informaatiotulva ja sen hallinta yksilön näkökulmasta
Först, Jenni; Först, Jenni (2021)Tässä tutkielmassa käsitellään yksilön kokemaa informaatiotulvaa ja keinoja informaatiotulvan hallitsemiseksi. Tutkielman tarkoituksena on selvittää mitä informaatiotulva on, millaisia vaikutuksia sillä on yksilöön ja ... -
The use of digital analytics for measuring and optimizing digital marketing performance
Järvinen, Joel (University of Jyväskylä, 2016)Demonstrating the monetary outcomes of marketing is no longer considered a virtue but a necessity by the top management. Marketers are increasingly held accountable for their actions, yet most marketers struggle in their ... -
Saavutettavuus on meidän jokaisen vastuulla : kehittämistutkimus julkisen organisaation henkilöstön saavutettavuusosaamisen kehittämisestä
Häkkinen, Sanna (2023)Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta (306/2019) edellyttää, että julkisten organisaatioiden verkkopalvelut ovat saavutettavia. Käytännössä se tarkoittaa sekä saavutettavuuden huomiointia sisällöntuotannossa että ... -
”Se on niin paljon omalla vastuulla, et opiksä vai eksä opi” : lukio-opintojen haasteita opiskelijoiden kokemana
Sarvi, Anna (2020)Tässä laadullisessa tutkimuksessa tarkasteltiin lukiolaisten kokemuksia opintojen sujuvuutta haastavista tekijöistä. Tavoitteena oli ymmärtää lukio-opiskelun ongelmakohtia ja tuottaa siten tietoa lukio-opiskelun tuen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.