Matematiikalla miljonääriksi?
Salo, M. (2016, 02.03.2016). Matematiikalla miljonääriksi?. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/salo
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2016Copyright
© Salo & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/saloPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25577275
Metadata
Show full item recordCollections
- Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta [4518]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Marina Frolova-Walker, Stalin’s Music Prize : Soviet Culture and Politics [Book review]
Mikkonen, Simo (CRAL - Centre de recherche sur les arts et le langage, 2018)Book review: Marina Frolova-Walker, Stalin’s Music Prize : Soviet Culture and Politics. -
Constituents of music and visual-art related pleasure : A critical integrative literature review
Tiihonen, Titta Marianne; Brattico, Elvira; Maksimainen, Johanna; Wikgren, Jan; Saarikallio, Suvi (Frontiers Research Foundation, 2017)The present literature review investigated how pleasure induced by music and visualart has been conceptually understood in empirical research over the past 20 years. After an initial selection of abstracts from seven ... -
Enemmän vuorovaikutusta, vähemmän vastakkainasettelua : Palkittu maaseutugradu tarkastelee paikkaperustaista kehittämistä
Puupponen, Antti; Kumpulainen, Kaisu (Maaseudun uusi aika ry, 2019) -
Merkittävä kansainvälinen tunnustuspalkinto Raimo Vuoriselle
Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2020) -
Luodaan yhdessä : mitkä asiat motivoivat kuluttajaa tekemään brändiin liittyvää sisältöä?
Svahn, Mari (2016)Sosiaalisen median myötä brändeihin liittyvää sisältöä voi tehdä kuka tahansa. Kuluttajat luottavat toistensa kokemuksiin enemmän kuin perinteiseen mainontaan, joten kuluttajien tekemä positiivinen sisältö on brändille ...