Kansallista ja kansainvälistä kirjastohistoriaa Turusta
Kotilainen, S. (2016). Kansallista ja kansainvälistä kirjastohistoriaa Turusta. Agricolan kirja-arvostelut, 3.6.2016. http://agricola.utu.fi/julkaisut/kirja-arvostelut/index.php?id=3947
Published in
Agricolan kirja-arvostelutAuthors
Date
2016Copyright
© Kotilainen & Agricola - Suomen historiaverkko, 2016.
Turun kaupunginkirjaston kirjakokoelmaa tarkasteleva artikkelikokoelma on
jännittävä sekoitus kansallista kulttuurihistoriaa ja toisaalta kansainvälistymisen sekä
suomalaisten sivistyspyrkimysten historiaa. Teos esittelee monipuolisia näkökulmia
kaupunginkirjaston kokoelman vaiheisiin ja on arvokas lisä suomalaiseen kirja- ja
kirjastohistorian tutkimukseen.
Publisher
OpetusministeriöISSN Search the Publication Forum
1796-704X
Original source
http://agricola.utu.fi/julkaisut/kirja-arvostelut/index.php?id=3947Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26038999
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kirjastojen monet roolit keskiajalla ja uuden ajan alussa : katsaus kirjastohistorian menetelmiin ja nykysuuntauksiin
Kuha, Miika; Niiranen, Susanna (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2018) -
FiDiPro - Kansainvälistä huippuosaamista Suomen yliopistoihin
Riihimäki, Anna (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2008) -
Nuorten suomalaisuus on avointa ja kansainvälistä liikkuvuuden maailmassa
Lestinen, Leena; Kiviniemi, Ulla; Autio-Hiltunen, Marjo (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Kansainvälistä tohtoriopiskelua
Heinonen, Otto (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2006)Jyväskylän ylopisto painottaa toimintaansa vahvaan kansainvälistymiseen. Agorassa toimiva IT-tiedekunta on viime vuosina kunnostautunut ulkomaisten tohtoriopiskelijoiden suuressa määrässä. -
Kansainvälistä yhteistyötä opetuksen kehittämiseksi
Yläjoki, Susanne (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2006)SITES eli the Second Information Technology in Education Study on kansainvälinen tutkimussarja, joka selvittää tietotekniikan hyödyntämistä opetuksessa. Kolmessa eri vaiheessa tarkastellaan koulujen tietoteknistä varustelua, ...