Tutkimusdata - JavaScript ja takasinkutsut suomalaisilla verkkosivustoilla - Takaisinkutsumenetelmän yleisyys ja ongelmat
Hakemistosta löytyy raaka-aineisto, mittaustulokset ja työkalut, jotka liittyvät pro gradu -työnöni. HUOM! Aineisto tulee pyynnöstä saataville myöhemmin.
Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Tutkimusdata [284]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
JavaScript ja takaisinkutsut suomalaisilla verkkosivuilla : takaisinkutsumenetelmän yleisyys ja ongelmat
Tarvainen, Riia (2016)JavaScript on hyvin paljon käytetty ohjelmointikieli ja verkkosivuilla vallitsevassa asemassa. JavaScript-kieliset ohjelmat sisältävät kuitenkin paljon virheitä. Verkkokeskusteluissa ”takaisinkutsuhelvetti”, eli tilanne ... -
JavaScript : ennen ja nyt
Aho, Petteri (2015)JavaScript on saanut kritiikkiä hitaudesta ja lisäksi se on kärsinyt maineesta lelukielenä, joka on hyödyllinen vain suhteellisen yksinkertaisiin tehtäviin. Aikaisemmin web-sivut oli rakennettu pelkän HTML:n avulla ... -
Haitallisen JavaScript-koodin tunnistaminen koneoppimismenetelmiä käyttäen
Tuovinen, Janne (2018)Tutkimuksessa tutkitaan haitallisen JavaScript-ohjelmakoodin tunnistamista koneoppimismenetelmin opetettujen luokittelijoiden avulla. Tutkimusaiheen valintaan vaikuttivat seuraavat kolme tekijää. Tekijöistä ensimmäinen oli ... -
HTML5 monialustaisessa pelikehityksessä : kaksiulotteiset minipelit Phaser-pelimoottorilla
Partanen, Petri (2015)Mobiililaitteiden yleistyessä videopelien pelaamiseen on tarve pelien helpommalle kehitykselle ja levitykselle kasvanut. HTML5 on avoin web-standardi, joka mahdollistaa monialustaisen multimediasisällön näyttämisen suoraan ... -
“You really brought all your feelings out” : Scaffolding students to identify the socio-emotional and socio-cognitive challenges in collaborative learning
Näykki, Piia; Isohätälä, Jaana; Järvelä, Sanna (Elsevier, 2021)The aim of this study is to explore how students experience and describe socio-cognitive and socio-emotional challenges in collaborative learning. The participants (N = 20) were teacher education students whose collaborative ...