Show simple item record

dc.contributor.authorNylund, Petra
dc.date.accessioned2016-06-21T11:35:23Z
dc.date.available2016-06-21T11:35:23Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50520
dc.description.abstractViihdepelien lisäksi kehitellään nykyään runsaasti myös niin sanottuja todellisen elämän pelejä (eng. Serious Games). Niissä pyritään hyödyntämään pelielämyksiä, joiden avulla edistetään esimerkiksi ihmisten oppimista, hyvinvointia ja turvallisuutta sekä kehitetään yritysten liiketoimintaa ja mainostetaan tuotteita.
dc.language.isofin
dc.publisherAgora Center, Jyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesAgorama
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
dc.titlePelejä tosielämään
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201606213278
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record