Mapping communication and media research in the UK
Julkaistu sarjassa
Jyväskylän yliopiston viestintätieteiden laitoksen julkaisujaPäivämäärä
2008Julkaisija
University of Jyväskylä, Department of CommunicationISBN
978-951-39-3278-7ISSN Hae Julkaisufoorumista
0782-7172Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [553]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"It is time for the British people to have their say" : The Daily Mail and the Guardian on Brexit from 2013 to 2016
Pajakoski, Tiina (2017)Yhdistyneiden kuningaskuntien kansanäänestys Euroopan Unionista lähtemiseksi kesäkuussa 2016 oli monella tavalla järisyttävä, jopa odottamaton, tapahtuma. Yleisenä oletuksena oli, että vuoden 1975 kansanäänestyksen tulos ... -
Russian understanding of strategic communication
Drandrova, Anastasia (2019)Strategic communication is relatively new concept that originates in Unites States. Despite, functions of the concept are highly applied in various fields. Strategic communication is well studied in Western world, while ... -
The Role of Social Media in the Creation of Young People’s Consumer Identities
Wilska, Terhi-Anna; Holkkola, Matilda; Tuominen, Jesse (SAGE Publications, 2023)This article explores how young people construct and express their consumer identities via their consumption styles on social media. The importance of commercial content on social media, such as the postings of social media ... -
Kaaoksen kesyttäjät : uutismediat nettimurroksessa 2006-2012
Karvala, Kreeta (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.