Avaimia sisäiseen vahvistumiseen : Elämän avaimet -koulutus ohjausinterventiona
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2015Oppiaine
KasvatustiedeMuu nimeke
Elämän avaimet -koulutus ohjausinterventionaJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-6261-6ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3574]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kohti voimaantumista : maahanmuuttajanaisten elämänhallinnan vahvistaminen voimaantumisteorian näkökulmasta
Luukkonen, Johanna (2013)Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka maahanmuuttajanaisten voimaantuminen jäsentyy ’Avaimet onnistumiseen’ -koulutuksessa, johon he ovat osallistuneet syksyn 2012 aikana Jyväskylässä. Tarkoituksena on tarkastella ... -
Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention : Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation
Ertesvåg, Sigrun K.; Vaaland ,Grete Sørensen; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Elsevier, 2022)This protocol outlines a mixed-methods cluster randomized controlled trial (CRCT) in upper secondary schools that will investigate how video-based online coaching can support teachers’ competences in teacher-student ... -
Yliopisto-opiskelijoiden urasuunnittelutaitojen ja työelämävalmiuksien vahvistaminen : narratiivinen tutkimus intervention vaikuttavuudesta
Lahtiola, Johanna; Muhonen, Anniina (2018)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää, millaisia tarpeita ja odotuksia Jyväskylän yliopiston opiskelijoilla on urasuunnittelutaitojen ja työelämävalmiuksien suhteen sekä onnistuiko suunniteltu ohjausinterventio vahvistamaan ... -
Collaborating with children : intergenerational research encounters
Kiili, Johanna; Lehto-Lundén, Tiina; Moilanen, Johanna; Kannasoja, Sirpa; Malinen, Kaisa (Routledge, 2024)This article analyses intergenerational research encounters when collaborating with children. It contemplates the possibilities of applying participatory research methods in situations where the research agenda and main ... -
Constructing Identities in a Diverse School Setting : From Finnish Learners to Multilingual Experts
Rantanen, Venla (Routledge, 2024)This article investigates how Shanaya and Zona, two 11-year-old multilingual migrant children, construct identities as knowledgeable, multilingual, and socially aware experts in a comprehensive school in Finland. I use ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.