Sample-pohjainen hiphop-tuottaminen kuluttamisen ja tuottamisen rajapinnoilla : suomalaisten hiphop-tuottajien käsitykset sämpläyksestä ja tekijänoikeudesta
Tekijät
Päivämäärä
2015Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Muu nimeke
Suomalaisten hiphop-tuottajien käsitykset sämpläyksestä ja tekijänoikeudestaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [28953]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Janin Taidetuunaamo nykytaiteen haastajana : tekijyys, teos, tulkinnat
Simonen, Jenni (2010)Pro gradu – tutkielmani aiheena on Jani Leinosen Taidetuunaamo – projekti vuodelta 2007. Tutkin aihettani nykytaiteen kentän ilmiönä ja tutkielmani pyrkii vastaamaan kysymykseen kuinka Tuunaamo haastaa nykytaiteen kenttää ... -
Omat nimet kirjoissa? : tekijänoikeus ja lapsen oikeus tekijyyteen
Pennanen, Lea (Nuorisotutkimusseura, 2019) -
КАК ФОРМИРУЮТСЯ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ МОЛОДЫХ ФИННОВ О РОССИИ И РУССКИХ – НА ПРИМЕРЕ ФОКУС-ГРУППЫ Kak formiruȗtsâ predstavleniâ molodyh finnov o Rossii i ruskih – na primere fokus gruppy (Miten suomalaisten nuorten käsitykset Venäjästä ja venäläisistä muodostuvat – Focus Group – ryhmäkeskustelujen pohjalta)
Niemi, Anna (2021)Tässä maisterintutkielmassa tutkitaan suomalaisten 21–28-vuotiaiden nuorten käsitysten muodostumista Venäjästä ja venäläisistä. Tutkimuskysymykset ovat seuraavat: 1. Millaisia mielipiteitä ja käsityksiä suomalaisilla ... -
E-urheilun vs. perinteisen urheilun kuluttamisen motiivit : case Formula 1
Kokkinen, Johanna (2021)E-urheilu ilmiönä on kasvanut viime vuosina tasaisen nopeasti varsinkin nuorten keskuudessa ympäri maailmaa. Suosion kasvun myötä monet perinteiset urheiluorganisaatiot ovat perustaneet e-urheiluliigoja ja hankkineet omia ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.