Guest Editors' Introduction: Supporting Urgent Basic Reading Skills in Children in Africa and Around the World
Lyytinen, H., & Richardson, U. (2014). Guest Editors' Introduction: Supporting Urgent Basic Reading Skills in Children in Africa and Around the World. Human Technology, 10(1), 1-4. https://doi.org/10.17011/ht/urn.201405281856
Julkaistu sarjassa
Human Technology: An Interdisciplinary Journal on Humans in ICT EnvironmentsPäivämäärä
2014Oppiaine
Psykologian koulutusalaTekijänoikeudet
© 2014 Heikki Lyytinen and Ulla Richardson, and the Agora Center, University of Jyväskylä
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Agora CenterISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-6889Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201405281856Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23657035
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Introduction : Open Dialogue around the world – implementation, outcomes, experiences and perspectives
Mosse, David; Pocobello, Raffaella; Saunders, Rob; Seikkula, Jaakko; von Peter, Sebastian (Frontiers Media SA, 2023) -
Guest Editor's Introduction : Technology for Special Needs
Cañas, José Juan (University of Jyväskylä, Agora Center, 2006) -
Guest Editors’ Introduction: Distributed Leadership for Interconnected Worlds
Lambropoulos, Niki; Vivitsou, Marianne (University of Jyväskylä, Agora Center, 2011) -
Guest Editor's Introduction: The Essential Tension of Creativity and Rationale in Software Design
Carroll, John M. (University of Jyväskylä, Agora Center, 2010) -
Guest Editor s Introduction: International Perspectives on the Pedagogically Innovative Uses of Technology
Kankaanranta, Marja (University of Jyväskylä, Agora Center, 2005)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.