dc.contributor.author | Hangasmaa, Mervi | |
dc.date.accessioned | 2014-06-02T11:35:01Z | |
dc.date.available | 2014-06-02T11:35:01Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5687-5 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1436107 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43598 | |
dc.format.extent | Verkkoaineisto (263 sivua) | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | lähikehityksen vyöhyke | |
dc.subject.other | learning plan | |
dc.subject.other | curriculum | |
dc.subject.other | socio-cultural theory | |
dc.subject.other | Zone of Proximal Development | |
dc.subject.other | school ethnography | |
dc.subject.other | teachership | |
dc.subject.other | individuality | |
dc.subject.other | educational partnership | |
dc.title | Lapsen oppimissuunnitelma : etnografinen seurantatutkimus eräässä päiväkoti-koulukontekstissa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5687-5 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | varhaiskasvatus | |
dc.subject.yso | esiopetus | |
dc.subject.yso | alkuopetus | |
dc.subject.yso | opetussuunnitelmat | |
dc.subject.yso | HOPS | |
dc.subject.yso | yksilöllisyys | |
dc.subject.yso | kasvatuskumppanuus | |
dc.subject.yso | opettaja-oppilassuhde | |
dc.subject.yso | sosiokulttuuriset tekijät | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |