Kuluttajat ja tulevaisuuden erikoiskauppa : ERIKA 2020 -hankkeen loppuraportti
Julkaistu sarjassa
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluPäivämäärä
2013Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-5516-8ISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-3059Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tulevaisuuden kuluttaja : Erika 2020-hankkeen aineistonkuvaus ja tutkimusraportti
Nyrhinen, Jussi; Wilska, Terhi-Anna; Leppälä, Minna (University of Jyväskylä, 2011)Julkaisussa esitellään keväällä 2011 kerätty Erika 2020 Tulevaisuuden kuluttaja -kyselyaineisto. Kyselyn tavoitettu otos oli kaikkiaan 1641 18–75-vuotiasta suomenkielistä suomalaista. 18–65-vuotiailta kuluttajilta aineisto ... -
Exploring positive online customer experience formation : a study of food waste shoppers
Kemppainen, Tiina; Frank, Lauri (Association for Information Systems, 2022)This qualitative study investigates the formation of positive online customer experiences in the context of online grocery shopping. This study analyzes customers’ written descriptions of the causes of their positive ... -
Kulutus koronan aikaan - ja sen jälkeen : tutkimus COVID-19-epidemian rajoitustoimien vaikutuksesta kuluttajien käyttäytymiseen, taloudelliseen toimintaan ja hyvinvointiin
Wilska, Terhi-Anna; Nyrhinen, Jussi; Tuominen, Jesse; Šilinskas, Gintautas; Rantala, Eero (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2020)Tässä kyselytutkimuksessa (N=1000) selvitettiin koronavirusepidemiasta johtuvien rajoitusten vaikutusta työikäisten (18-65 vuotta) suomalaisten kuluttajien käyttäytymiseen arjessa sekä koronarajoitusten vaikutusta heidän ... -
What is meaningful for responsible shoppers in online fashion retail?
Kemppainen, Tiina; Frank, Lauri; Luhtanen, Venla (RWTH Aachen, 2022)This qualitative study investigates what is meaningful for responsible shoppers in online fashion retail. The study aims to identify and describe these essential themes from the customers’ perspective. The data were collected ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.